Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

02 November, 2007

Allright ppl!

Noniin, olen TAAS humalassa. TAAS yksin himassa. Ei, ei tämä ole alkoholiongelma, olen yleensä viikolla ihan selvinpäin ;)

Humalassa kun vetää syvään henkeä nenän kautta, tulee aina samanlainen tuoksu. Tulee taas Ljusdal mieleen. Se kun viimein aamuyöllä tai aamulla lähti joiltain jatkoilta viileään ilmaan ja käveli kotiin. Siis niiltä kerroilta kuin muistan sen ;) Olen - vessaan -> -> takas - tavallaan ymmälläni siitä, että nykyään tekee mieli ottaa alkoholipitoista juomaa ihan muutenvaan. Tällästa mielihalua ei ollut ennen Ruotsiin menoa. Siellä se kai sitten syttyi. Meni ehkä vähän liiankin lujaa toisinaan, heh :) Totutuista tavoista ei pääse eroon..?

Mä mietein, et onkohan aika kullannu muistot tosi nopeesti, vai mitä oikeen ikävöin sinne Ljusdaliin niin kovasti.. Olihan siel kivaa ja kivoja ihmisiä, mutta ei se homma ollu mitään ruusuilla tanssimista sekään. Enkä mä kai haluis loppuelämääni olla siinä samassa duunissa. Niin ja jäi sinne muutakin..
Ja siideri oli halvempaa siellä :O Kohta pitää taas mennä nukkumaan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home