Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

31 May, 2008

Heissan

Kuulkaas, näin viime yönä aivan ihanaa unta, joka sitten muuttui painajaiseksi :O Toivottavasti se ei enteile mitään. Joka tapauksessa, siinä ihanassa osuudessa kaikki meni aika kivasti, ja lopuks ihan mun toiveiden mukaan, mutta sitten yhtäkkiä yks henkilö vaihtui toiseksi, ja kaikki oli huonosti :( Onneksi ihmiset ei voi IRL (oikeassa elämässä) vaihtua toisiksi tuollai.

Mulla oli eilen viimeinen tentti tiellä tradenomiksi :) Mä nimittäin pääsin siitä läpi! Sain vähintään 60% oikein niistä kysymyksistä. Paitsi, että musta alkaa tuntua, että se maikka on mokannut.. No, jos se ei ole mokannut, niin kaikki on hyvin. Eli tolla tuloksella olen 10 parhaan tentin tekijän joukossa <3 Ja meitä oli kuitenkin 50. No, katsotaan, sanoi lääkäri. Eihän tässä voi olla kyseessä mikään moka, mun ihan varmasti olen vastannut ainakin yhteen kysymyksene oikein, ja sen pitäis näkyä tuolla "results" taulukossa, jos tenttiarvosanat sinne olis päivitetty.. No, joka tapauksessa <3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home