Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

04 July, 2008

Polkupyörä

Hei toi opinnäytetyöblogi on paljon kivamman värinen ku tämä :( Oon kateellinen itelleni :(

Nii, mun piti vielä kertoilla teille mun lainapolkupyörästä :) Kavereilla on ylimääränen pyörä, kun saivat perheenlisäystä ja pienin on liian pieni pyörän taakse. Mä sain siis pyörän lainaksi kesän ajaksi. Mutta ei siinä kaikki, mua varoteltiin jarruista :) Ihmettelin aluks et mitä hittoa, hyvinhän nuo tuntuu toimivan. Mutta. Eräänä kauniina iltana ne ei sitten enää toimineetkaan tuosta vaan, onneks ei tullu mitään tilannetta :) Ja sen jälkeen mulla ei käytännössä ole jarruja ollutkaan :) Oli aika hiton pelottavaa mennä mäkeä alas pyörällä, kun vaikka seisot jarrujen päällä, niin vauhti vaan kiihtyy :P Siinä oli turha katella ympärilleen, että tuleeko jostain sivuteiltä autoja, kun ei olis kuitenkaan pystyny pysähtymään :P Ja se liikenneympyrä.. Huh huh! Tätä jännitystä jaksoin pari aamua ja kerran jopa porhalsin baariin sillä pyörällä. Mut se baarikerta oli sitten toistaiseksi viimeinen :D Siis viimeinen pyöräreissu ;) Se oli oikeesti tosi pelottavaa. Aatelkaapa omalle kohalle :P Niin, tuossa on siis jalkajarrut vaan, ei käsijarruja olleskaan. Sattuisko joku tietämään et miten tollasen vois korjaa?

Nii, sitten täällä on tollanen kesäpokkari-juttu coop-kaupoissa. Oliskohan siinä 8 tai 10 pokkaria, hintaluokasta F aika montakin, ja niiden kappalehinta on vaan 39 kruunua :O No minä tietty ensimmäisenä kuolaamassa niitä kirjoja siinä ja ostinkin sitten kaksi. Olisin ostanu kolme, jos olis ollu rahaa tilillä.. Mut ei ollu :/ Olen eläny yli varojeni.. Palkkapäivästä on nyt reilu viikko aikaa.. Tosin pistin tuntuvan summan säästöön, ja taisin olla liian ahne sen suhteen, kun vuokraan jne. meni aika paljon rahaa myös. No, nyt sitten kattellaan ja pihistellään :o

Niin, ja sitten pitää velä hieman mutista näiden suomalaisten juomatavoista.. En mä itekään mikään malliesimerkki ole, mutta mä en sentään jätä tulematta töihin sen takia, että olisin edellisenä iltana kupitellut >:O Tosin rehellisyyden nimissä on pakko sanoa, että kaks kertaa elämäni aikana on näin päässy käymään. Mutta ei kerran viikossa tai kuukaudessa edes >:O

Ah, tänään mä sain seuraa kotimatkalle <3 Oli kiva jolkotella sellasta hidasta vauhtia eteenpäin ja jutella kaikenlaista :) Ja sitten tossa viimeisessä ylämäessä on puolivälissä penkki, niin jäätiin siihen istuskelemaan ja nauttimaan kesäpäivästä <3 Olin kuulemma laatuseuraa :D Mutta oli mullakin laatuseuraa :) Ja ehkä, ehkä joskus pelaillaan lautapelejä :o Toivottavasti, ne on nimittäin kivoja :)

Nyt taas kone kiinni ja nukkumaan. Öitä, sekopäät ja tavikset!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home