Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

10 June, 2008

Ihmisiä..

Joo, kerron ensin muutaman jutun ja sitten vähän pohditaan yhdessä asioita. Eli, mä en ole laittanut pipoa päähän kertaakaan sen jälkeen kun tulin Ruotsiin :O Tosi outoa :) Ja mukavaa <3 Korvat ei oo toistaseks särkeneet <3 Oon joka päivä pelänny et mitä jos tänään alkaa, mut ei oo alkanu. Vielä tosin ehtii :) Mut on kiva ku voi kauniilla ilmalla kulkea avopäin :D

Täällä kylässä saa pyykit uloskin kuivumaan, jos tahtoo :) Se on mukavaa.

Tänään satoi rakeita :O Tuli paljon ja kovaa :o En oo koskaan ennen nähny mitään sellasta. Yleensä mun näkemät raekuurot on kestäny vaan ihan hetken, mut toi kesti useita minuuutteja :O Tai ainakin se tuntui siltä ;)

Mä vissiin ostan itelleni tietokoneen <3 Sitte pääsen kotoaki nettiin <3 Aika härligt.

Muah muuten, mulla on pahoja oireita. Pystyn keskustelemaan ruotsalaisten kanssa. Ja vastaamaan sen enempää miettimättä :) Se on kivaa :) Kyllä mä tässä vielä kehitän rohkeutta puhua ruotsia ääneen ;)

Noniin, ja sitten asiaan. Pohdittiin tänään töissä semmosta asiaa, kuin kaikkien kanssa paneminen. Tää yhteisö täällä on hyvin pieni. Kaikki tuntee kaikki, eikä kellään ole mitään salaisuuksia. Voit olla varma, että kaikki tietää, jos oot ollu yön poissa kotoa. No, yllättäen semmoset tytöt, jotka on ollu hiukan useammin poissa kotoa, eikä aina edes samassa paikassa, saavat hienoja lempinimiä, kuten polkupyörä, tai ihan kotoisasti vaan huora. Ja meistä varmaan jokainen tuntee jonkun, joka on omasta mielestä vieraillut hieman liian monessa sängyssä.

MUTTA

Samaan hengenvetoon, kutsuessaan jotakuta polkupyöräksi, saattaa joku kundi kehuskella sillä, miten on köyrinyt useampaa naista vuorokauden aikana. Ja se on aina hieno saavutus. HURRAA! Mies sai. Ja nainen antoi.

VAAN

Miettikääpä jokainen asiaa. Jos joku tykkää seksistä, niin mitä pahaa siinä on? Jos tällä jollakulla ei ole vakituista kumppania, jonka kanssa sekstailla, niin mitä pahaa siinä on? KENELLE siitä on vahinkoa, jos joku jakaa tavaraansa ympäri kaupunkia? No? Kenelle?

Olen mä itsekin syyllistynyt nimittelyyn. Tiedän kyllä, että mulla ei ole varaa siihen. Kenellä meistä on? Mä en siltikään tajua näitä asenteita. Joo, ei ollu päätä eikä häntää tässä jutussa. Tai siis oli, vaan en kyennyt ilmaisemaan sitä niin kuin halusin :(

Toivottavasti jokainen, jolla asiasta on mielipide, kommentoi. Saatais ehkä keskustelua aikaan. Ja kenties muokattua mielipiteitä? (Vaikka ketäpä se kiinnostaa, omasta (ahtaasta) mielipiteestä kun on niin kiva pitää kiinni.)

2 Comments:

  • At June 15, 2008 at 1:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Valitsitpa hyvän aiheen! Olen kuule aivan samaa mieltä kanssasi! Mitä ihmeen merkitystä sillä kenellekään on, kuka makaa ja kenen kanssa..? Ja miten muka sinkkujen yhdenillan jutut voivat aina vaan olla niin tuomittava asia..?
    Oon mäkin huomannut joskus ajattelevani jostain tytöstä, että "onpas siinä jakorasia", mutta kyllä mä useinmiten koen itse olevani se jakorasia, varsinkin kun kaikki ystävät alkavat olla vakiintuneita ja itse vietän nk. villiä sinkkuelämää.
    Mun mielestä nää on jokaisen omia asioita, eikä niihin pitäisi olla kellään mitään sanomista, mutta ymmärrän kyllä senkin, että pienemmillä paikkakunnilla saa helposti itselleen arvelluttavan maineen - valitettavasti.
    Toivottavasti ihmisten asenteita saisi muutettua!:)
    T: Martsu

     
  • At June 21, 2008 at 4:49 PM, Blogger Suvi said…

    Niin, mulle sanottiin, ettæ pitæis panna menemææn vaan enemmæn niin saadaan asiat muuttumaan :D

    Jee, mun næppis kirjottaa norjaksi..

     

Post a Comment

<< Home