Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

08 June, 2006

God help me!

Voinks mä edes sanoa noin, jos en kuulu kirkkoon?

APUA APUA! Nyt se on totta! Mun nimi on listassa.. Siis futisjoukkueen listassa :P :P MUA JÄNNITTÄÄ. Luin muiden nimiä.. Ne on kaikki tosi hyviä, aika kovaan seuraan mä pääsin :P Kai mun pitää olla täs vaihees ylpee itestäni ;) Oon kyl ihan rikki täst jännityksest. APUA?! Eka peli on 16.6. eli ens perjantaina :P :P *shaking* Mun tarvii hankkia paremmat housut siihen mennessä :P En kehtaa pinkeissä mennä ;D Onneks ostin noi kengät ni pysyn edes pystyssä :P Mä olen ihan kauhuissani.

Haha, joku tais aikasemmin kommentoida uranvaihdoksesta, nyt se on lähempänä kuin koskaan ;)

Mitä mä teen?!? Mua jännittää ihan sikana :o Oon varmaan ainoo tyttö koko perkeleen Korpen -puulaakissa ;D Saiskohan tosta jonkunlaiset todistuksen ni voisin sit Suomessa mennä äijäilemään jonnekin et "Ottakaa mut joukkueeseen pla pla" :P

A-PU-A

0 Comments:

Post a Comment

<< Home