Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

13 June, 2006

Ja taas mennään..

Mä olen taas kipeä. Mä en ole ikinä ennen ollu näin usein kipeä. Mussa on jotain vikaa. Harmi, ettette ole lääkäreitä :( Tosin mun pitäis mennä oikeelle lääkärille enivei, mutta ku ei viittis..

Nyt on kuume laskemassa, ihana tunne. Mä muuten päätin, et jos joudun olla töistä pois, ni oon kerranki kunnolla. Mun on aika sairastaa kunnolla ja saada itteni terveeks. Ei voi mitää, et menee futikset sivu suun jne. Tuun mökkihöperöks täällä :( Ja maito loppuu kesken :( Onneks on särkylääkettä ja vettä saapi hanasta.

Huoh. Nyt pitäis päättää et suihkuun vai ei.. Taidan valita vaihtoehdon "ei", koska nyt just nukuttaa niin makiasti. Kuullaan, öitä <3

2 Comments:

  • At June 16, 2006 at 8:11 AM, Blogger eeva said…

    Mä olin viime keväänä tosi usein kipeenä. Joskus ilmeisesti sattuu sellasia kausia. Ootko jo parempi? Mulla oli ensin kaks viikkoa flunssa, sit iski viikon oksennustauti sen jälkeen. Viikko! Yök. Oli aina päivän väli, sit se tuli uusiks. Ei mikään ihana vaiva.

     
  • At June 22, 2006 at 12:59 AM, Blogger Suvi said…

    No niin justiinsa :( Mä voin jo paremmin, mulla vaan on sitkeesti jotai nuhanpoikasta/nenätukosta, mut ei parane valittaa, se on aika pientä ;) Varsinkin kun johonkin mahatautiin vertaa..

     

Post a Comment

<< Home