Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

05 November, 2007

Niistin verta nenästä.

Olin töistä tulossakotiin ja menin junaan istumaan. Kaivoin paperia taskusta ja niistääpäräytin. Tapani mukaan tarkistin tuloksen, ja se olikin aika punainen. Samalla hetkellä tunsin, miten jotain lämmintä (verta) tulvahti nenästä ulospäin. Siinä sitten aikani istuskelin ja koitin tukkia nenääni sillä yhdellä ainoalla paperilla, etsien lisäpaperia. Ei ollu mukana yhtään. Oli pakko kysyä kanssamatkustajilta, että olisko niillä antaa paperia ja niillähän oli <3 Ystävällinen tumma nainen antoi tukullisen paperia ja pelasti mut. :) Oon aika monesti miettiny et mitä jos kävis noin. No nyt kävi niin. Ei siihen kuole ;)

Mulla oli miellyttävä yö la-su välisenä yönä <3 Heräsin muutamia kertoja vain todetakseni, että olin nähnyt niin mukavaa unta, että halusin vain nukahtaa uudelleen :) Näin koko yön unta samasta miehestä. Se oli joku tuntematon. Sillä oli tumma tukka, sen pituinen, että sen voi puristaa nyrkkiin, mutta ei yhtään sen pidempi. Sillä oli vähän partaa ja iloiset silmät. En mä enää muista tarkkaan mitä siinä unessa tapahtui, mutta se mies piti musta huolta. Ei se ollu poikaystävä, mutta pussas kuitenkin. Ja se oli kiltti. Ja ihan söpö :) Ja sehän siinä unessa oli parasta, kun oli tunne, että joku välittää. Unimies <3

Lauantaina olin kanssa yhden kaverin luona istumassa iltaa :) Ensin tosin käytiin ulkona syömässä, kun minä halusin :P Oli kyllä kiva ilta. Olis ollu vielä kivempaa, jos ei olis väsyttäny niin paljon :) Tuli setvittyä myös aika paljon, että mitä kahden vuoden aikana kummallekin on tapahtunut :) Kiitos kivasta illasta :)

JEE! Mä pääsen "lomalle" :) Keskiviikkona suuntaan junalla kohti vanhempieni asumusta, ja vietän siellä pitkän viikonlopun :) (Ja siksi mulla oliskin nyt ihan sikana koulujuttuja tehtävänä..) Muah, meen kai "tuhoamaan" äidin kasvimaan ;) Ja ajattelin nukkua paljon :O Tosin uskoisin, että kumpikaan suunnitelma ei toteudu, varsinkaan nyt, kun niistä mainitsin "ääneen". :(

Nyt teen vielä pari minuuttia jotain hyödyllistä ennen kuin lähden hakemaan pyykkejä pyykkituvasta. Sain muuten ilmasen kuivausrumpu-rundin! Se on kuulkaas 1,23 euron arvoinen etu <3

Miks mua väsyttää jatkuvasti niin kovasti, vaikka olen viime aikoina nukkunutkin ihan tarpeeksi?

1 Comments:

Post a Comment

<< Home