Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

15 November, 2007

Nyt se taas tulee :)

Nimittäin joulu :) Mä laitoin eilen, 14.11.2007 jouluvalot ikkunaan, poistamaan pimeyttä, masennusta ja ahdistusta. Tänään ostin joulukortteja ja joulupaperia, ja mulla on joululahjaideat valmiina aika monelle :) Ja sitten mua vaadittiin muokkaamaan mun joululahjalistaa, ja sen teenkin, kun mulla on uusia toiveita :P

Noniin! Te, jotka olette velvoitettuja (;)) ostamaan mulle joululahjoja, laittakaa anonymous-viestiä sitten, jos olette valinneet jonkin lahjan listalta, niin mä poistan sen, etten saa montaa samanlaista lahjaa ;) Ja loput! Älkää ostako mulle lahjoja! :)

Hei tänään näin Huopalahden asemalla pojan jolla oli täsmälleen samanlainen pipo kuin mulla, mutta fiksummilla väreillä! Se olis ruskea-valkoinen, ja minä olen kateellinen. Mua hävettää toi pipo.

Mun täytyy valitettavasti mennä sheivailemaan nyt. Tulen kohta takaisin. Noin. Sheivailu on ihan perseestä. Olis hienoa, jos joku vaan keksis keinon, jolla vois helposti ja nopeasti hankkiutua eroon kaikista ihokarvoista silmäripsistä alaspäin. Mä haluisin sellasen. Kokovartalokarvanpoisto. Nii et hiukset, osa kulmakarvoista ja silmäripset olis ainoot näkyvät jäljelle jäävät karvat. Se ei tietty ole mahdollista..

Nyt muokkaan lahjalistaa ja sitten menen suihkuun. Väsyttää.

2 Comments:

  • At November 19, 2007 at 2:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    "Olis hienoa, jos joku vaan keksis keinon, jolla vois helposti ja nopeasti hankkiutua eroon kaikista ihokarvoista silmäripsistä alaspäin."

    Tai sitten vain hyväksyy ne, kuten minä ;-) En jaksa ruveta pahemmin sheivailemaan muuta kuin kainalot silloin tällöin, eikä ole ketääm ole tähän päivään häirinnyt.

    Ja nyt se jo varmaan arvaa kuka täällä on.

    T. Joku sieltä

     
  • At November 20, 2007 at 10:24 PM, Blogger Suvi said…

    Luulin, että olit jo kadonnut :o Hyvä ettet ole.

    Karvanen mies on OK, karvanen nainen ei. Ja nyt siis oletan, että tiedän kuka olet, ja että olet mies :D

     

Post a Comment

<< Home