Silmät kiinni!

On oma vika jos luet jotain, mitä et olisi tahtonut tietää.

20 November, 2007

Voi perse, unohdin jo,

että mitä piti kirjoittaa :P Kun piti tarkistaa, että mistä asioista olen jo kirjottanut.

Noniin, alotetaan siitä, että kämppis tuli äsken kotiin, noin 23:30 ja paukutti ovia. Ärsyttää ajattelemattomuus. Tai ehkä se vihaa mua. Ja sitten su-ma välisenä yönä se puhui 00:30-03:30 (AINAKIN) puhelimessa/skypessä/mesessä jonkun kanssa. Voi jeesus! Itse en kyllä viitsis enkä jaksais. Ja jouduin koputtaa seinää et tukkis turpansa, kyl se sit hiljeniki vähän.

Tänään näin Ilmalan asemalla Z-junan! Z-junan, joka suorastaan pysähtyi siinä ja päästi ihmisiä ulos ja otti kyytiin! :O Z-junan reitti EI kulje Ilmalan ohi, sen kautta, tai edes sinne päin. Olin ihan että :WTF Oli muuten tosi täynnä se oma juna. En tajuu kuka idiootti on keksiny, et 16:23 lähtevään junaan laitetaan vain yksi vaunupari, kun matkustajia riittäisi noin kahteen tai melkein kolmeenkin vaunupariin. Sairasta.

Minä oon ressannu siitä koulusta, MUTTA kaikki vaivannäkö on tuottanut myös tulosta. Ai että oon ylpee meidän jengistä <3 Hoidettiin homma kotiin, tehtiin vaikutus kanssaoppilaisiin JA opettajiin :) :) Eli siis meillä on sellainen kohtalaisen suuri projekti meneillään ja sen osaesitys oli maanantaina, aiheena "Finance and Calculation, Intellectual Property Rights". Me oltiin ihan oikeesti ainoo ryhmä, joka oli ottanu homman tosissaa, ja vaikka meidän piti ihan vaan arvata tärkeimmät lukumme, oltiin otettu kaikki kustannukset ja taustat selville riittävän hyvin. Tiedettiin mitä esiteltiin ja oltiin huolehdittu kaikista niistäKIN osista joista opettajat kyseli tai huomautteli muille ryhmille. :) :) :) :) Oikeesti, se meni hyvin <3 Ja tänään oon rukkaillu meidän raporttia, joka palautetaan perjantaina. Kyseessä on Business plan siis, ja pe palautetaan "draft", eli ei vielä ihan valmista versiota. Saas nähdä miten se menee :)

Maanantai oli kyllä tosi hyvä päivä. :) Olisittepa olleet täällä jakamassa sen kanssani. Kaikki sujui hyvin. Minusta olisi ollut helppo pitää sinä päivänä ;)

Hei! Mä luulin, ettei mulla ole salaisuuksia, mutta onpas! Just selvisi, että kaikki eivät tiedäkään kaikkea :) Mikä on hyvä asia. Anonyymi blogi olisi vielä parempi asia :D

Olen muuten nähnyt huume- ja aseunia lähiaikoina :P Se aseuni oli jatko uneen, jonka olen nähnyt joskus kauan kauan sitten. Kun heräsin, oli tosi vaikee erottaa, että oliko se aikasempi muisto totta vai unta. Mutta eiköhän se unta ollut. Uskoisin :) Nyt nukkumaan.

Viikonloppuna on kahdet pikkujoulut :O

Öitä <3

(Kirjailijan kommetti: PS. Puhelin on huollossa, taas :( Toivottavasti saan sen ihan pian <3 Ikävä. toivottavasti numerot ei ole kadonneet, nimittäin osa ainakin puuttuu sim-kortilta.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home